اعتراف مثل تهوعه! اعتراف می کنیم ....

تو این وبلاگ همه‌ی زندگیمونو بالا می آریم

اعتراف مثل تهوعه! اعتراف می کنیم ....

تو این وبلاگ همه‌ی زندگیمونو بالا می آریم

اعترافات کسالت آور یک کثافت

اعتراف می کنم که خسته شدم! از همه چیز! از زندگیم، از خوابگاهم، از کارهای کسالت آور روتینم، از نقش هایی که بازی می کنم، از کارهایی که می خوام بکنم و نمی تونم، از افرادی که برام تکراری شدن، از بوی سیگاری که بغل دستیم می کشه، از این بی هدفی که زندگیمو... نه... کل وجودمو گرفته 

!

اعتراف می کنم خسته شدم! از این سردردهای کشنده ی وقت و بی وقتم، از این سه هفته ای که به هر دلیلی حتی یه بارم به اندازه ی یه پیک دست به مشروب نبردم، از این لباس سیاهی که دارم هر روز می پوشم، از این همه کلاسای 8 صبحی که بی هیچ دلیل منطقی ای  دارم می پیچونم، از این همه عصبانیت و پرخاشگریم، از این همه وقتی که برای خوندن کتاب و دیدن فیلم هدر دادم! 

از همه ی اینا خسته شدم! اعتراف می کنم که دیگه نمی خوامشون! هیچکدومشونو! 

پس مجبورم همشونو بازم ادامه بدم....! 

 

چون اعتراف می کنم، چون بالا می آرم!

نظرات 5 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:47 ق.ظ http://www.sms tak.blogsky.com

وبلاگ خوش رنگ خوبی داری اگر موافق باشی با هم تبادل لینگ کنیم

سومیتا چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.pure-life.blogsky.com

همه آدما تو یه دوره از زندگیشون این حالتا رو دارن. منم قبلا داشتم. نمیگم الان خوبم و از همه چی راضیم اما بهترم. بیا پیشم شاید نوشته هام کمکت کنه!

فرانک چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 10:35 ق.ظ http://faranak313.blogsky.com

سلام. منم بیشتر اوقات به اون حسی که تو الان داری رسیدم..حس می کنم دارم بیهوده زندگی می کنم. بی هدف وقتمو می گذرونم.و بیهوده اکسیژن هدر میدم. معلق ام در این دنیایی که برام پوچ وبی معنیه.دنیایی که باید روزهاشو زورکی بگذرونم. همه چی برام بی معنی میشه.
ولی خوب دیگه خود ما هستیم که میتونیم روزهامون رو از حالت تکراری دربیاریم.

2khtare baba چهارشنبه 14 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

هر اتفاقی که برات میوفته خودت جذب کردی به چیزای خوب فکر کن تا اتفاقات خوب برات بیفته

خب خب! قانون جذب قانون مورفی و کلی چرندیات دیگه برای خوش کردن دل انسان به زندگی!

من قانون جذب رو قبول ندارم! چون تلقینه! تلقین به کارهای خوب هم فقط زمانی اتفاق می افته که حالت خوب باشه!

من یه قانون هم خودم کشف کردم که چون یه کوچولو بی تربیتی داره نمی گم

میکا شنبه 17 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ

اولین کسی هستی که همه ی حرفاشو قبول دارم.بازم بهت سر میزنم و منم حرفامو بالا میارم
حرفایی که از یه جا موندن گندیده شدن

مرسی میکا جان که سر زدی!

خوشحالم میکنی اگه بازم میآی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد