اعتراف مثل تهوعه! اعتراف می کنیم ....

تو این وبلاگ همه‌ی زندگیمونو بالا می آریم

اعتراف مثل تهوعه! اعتراف می کنیم ....

تو این وبلاگ همه‌ی زندگیمونو بالا می آریم

من ، سیگار و خدا

شب / خارجی / حدودا 8 شب


در پارکی نشسته ام! باز هم طبق معمول این اواخر نمی دانم چه مرگم است! جدیدا خیلی عصبی شده ام! از زمین و زمان شاکی ام. نمی توانم کس دیگری را در این اوقات تحمل کنم! غیر از یک نفر! آن هم تنهایی! با تمام وجودم در طلبش هستم! با هر کلکی بود همه را پیچاندم! ولی ترس از بر هم خوردن تنهایی آزارم می دهد! محلش نمی دهم! در مسیر که داشتم می آمدم، یک بسته بهمن سوئیسی خریدم! از این که ته مانده ی جیبم را خرجش کردم، دارم حظ وافر می برم! یک شیشه ایستک لیمویی نیمه پر بغل دستم است! در عوالم خودم هستم که می فهمم سرم دارد گیج می رود! سه نخ بهمن کار خودش را کرد! در دود سیگارم رگه های زندگی ام را دنبال می کنم تا بالا! توانایی کشیدن نخ بعدی را ندارم! به سرم می زند که سیگارها را خالی کنم! اولین نخ، دومین نخ و در حین خالی کردن نخ سوم بودم که ترسم رنگ واقعیت گرفت! تنهایی داشت می رفت و رفقا  آمدند! از دور آمدنشان را رصد می کنم! ناراحت از رفتن تنهایی، بطر ایستک را با قدرت به زمین می کوبم! کوفتم شد تنهاییم! من هم با توتون های سیگار روی زمین می ریزم!

 

 

شب / خارجی / نزدیک 9 شب

 

نگاهی به نیمکتی که رویش نشسته ام می اندازم! 11 نخ سیگار خالی شده! باد دارد بازیشان می دهد! تمام عقده هایم را سر این بی زبان خالی کردم! می دانم روزی انتقام می گیرد ولی ناگزیر بودم!

 

 

شب / داخلی / بین ساعت های 12شب تا 7 صبح

 

دلم برای سیگارم سوخت! برای آنکه از دلش درآورم شروع کردم به کشیدنش!  زیاد نه ولی تا صبخ حدود 4، 5 نخ دیگر کشیدم! نمی دانم هنوز از دستم شاکی است یا نه! ولی من از انتقامش می ترسم!

 

 

روز / داخلی / ساعت 10 صبح

 

از کلاس آمده ام! چشمهایم از بی خوابی دارد از کاسه در می آید! دیشب تا صبح نخوابیدم! از بعد از کلاس نسخ یک نخ سیگارم! ریه هایم له له می زند! سیگار ندارم! چشمهایم رل در اتاق می گردانم! ناگهان محو بسته ی بهمن می شوم! وای چه زود می تواند انتقام بگیرد! دوست دارم زبان باز کند و هر چه بد و بیراه و لیچار دارد نثار من کند! اما یک نخش را از من دریغ نکند. یک نخ پر از توتون! می خزم سمت سیگار! بسته را پاره می کنم! تمام سیگار ها خالی اند! ناامید شدم! می خواستم بخوابم که یک سیگار پر مرا به سمت خود کشید! سیگارم به من دم مسیحایی داد! انتقام نگرفت! مرا بخشید!پوست می اندازم! سیگارم را گوشه لبم می گذارم، کبریت را بر می دارم! یک چوب کبریت بیشتر نمانده! چه شانسی! خدا دارد بوس می فرستد!

با ولع کبریت را روشن می کنم، نور زرد آتش کبریت در چشمان سرخ من سوسو می زند! روشنش می کنم!  هر چه کام می گیرم، سیگار محل نمی گذارد! آنی خون در بدنم منجمد می شود! سیگار را برعکس روشن کردم! خدا شستش را بالا گرقته و دارد پوزخند می زند! رسما به گ*ا عظما رفتم! دیگر نه کبریتی نه سیگاری... سیگار را نگاه می کنم! هی به خودم لعنت می فرستم بابت دیشب! ناگهان جرقه ای می زنم! ناگهان چشمانم باز می شود. فیلتر سیگار را می کنم! به سرعت داخل آشپزخانه می روم! کبریت نیم سوخته ای را بر میدارم و با زیر گاز روشن می کنمش! سیگار بی فیتر را روشن می کنم! کامی 5 ثانیه ای می گیرم!  تا بیخ گلویم می سوزد! چه لذتی!!! سیگار می کشم روی تخت گرم در هوای سرد کام سنگین سیگار بی فیلتر با ملودی فرهاد! «یه شب مهتاب، ماه می آد تو خواب، منو می بره....»

آخرای سیگار، جایی که تقریبا لبت انگشتت را برای گرفتن سیگار می بوسد، با دود سیگار اوج می گیرم! خواب مرا می برد! در اوج رویا! روی عرش سیر می کنم و با انگشت شستم به خدا قهقهه می زنم...

 

 

پ.ن.

 1) دکتر فرمودند سیگار برای من ضرر دارد! باید کنار بذارم! ولی...

2) حلاوت یک کام سیگار اکنون نمایان تر است
نظرات 12 + ارسال نظر
فاطمه یکشنبه 9 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://tanhan6.blogfa.com/

aseman baran ra vel karde
dandanhayam be ham mikhord
milarzam
kebriti roshan mikonam
ke garm shavam
be enteha ke miresad aza migirambe sarm
baz ham roshan mikonam
amabazam tamooom mishe
.
.
.
to miayyy
dastanat ra migozari roooye shoonehayam ke milarzad
taze mfahmam dav dardam dastaye garmaat ast
na sigar
na kebrit!

اما زندگی در دود سیگاز است و بس! در آغوش یار می توان تناههی را رها کرد

منصوره دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:47 ق.ظ http://emadi.blogsky.com

فعلا که سیگار داره قهقهه می زنه

سیگار که همیشه باید قهقهه یزنه!

تو دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 02:09 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

کاش سیگارهای ابدی وجود داشت که هرگز خاموش نمیکردیم.

کاش.... همین که تو گفتی و یه تانکر که به منبع لا یتناهی الکل وصل بود

فرشته دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://feritalkative.blogfa.com/

معتاد که میگن همینه هااااااااااااااااااااا
مواظب خودت باش

معتاد؟ درست حرف بزن آبجی

حسام دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:23 ب.ظ http://WWW.NOTEFALSE.BLOGFA.COM

حس غریبی داره پاییز / یه عصبیت مدام
مراقب خودت باش

حس غریبی داره سیگار/ به لذت مدام

مراقب سیگارم هستم

لیوسا دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:29 ب.ظ http://memorialist.blogsky.com

کشتی خودتو جون به جونت کنن محاله تو یه پست از سیگار ننویسی!
جدا باهاش عشق میکنیا!تنهایی و همراهی سیگار!
اگه دختر نبودم شاید یه بار هوس تجربه اش به سرم میزد!
حالا واقعا درد رو تسکین میده؟

سیگار سیگار و شاید دیگر هیچ

سیگار شاید بعد کسی همه چیزم باشد

پیشنهادشو هیچوقت یه هیشکی نمی دم! درگیر کنندست

نه! نمی ده! سیگار هیچکاری جز همراهی باهات نمی کنه

شهرزاد دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:24 ب.ظ http://dokhtare-gheseha.blogsky.com/

دل تو اولین روز بهار.دل من آخرین جمعه سال و چه دورند و نزدیک به هم....
مرسی از حضورت آپم.........
منتظرتم

مرسی از حضورت!
منم آپ بودم!!!!

بگیر منو اومدم

فاطمه دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:36 ب.ظ

hata age yarat tamame hastiat bashad?
manposte jadid neveshtam
darbaare hastim!

من باب چه موضوعی؟

آمدم تا بخوانم

دون ژوان دوشنبه 10 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ http://www.don-juan.blogsky.com

بکش.سیگار و نیز هر چیز دیری که لازم باشد.

لزوم زندگی...

فاطمه سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:16 ق.ظ http://tanhan6.blogfa.com/

khooondish?

آره که خوندم

فرشته سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:41 ق.ظ http://feritalkative.blogfa.com/

من که حرف بدی نزدم !
معتادی دیگه ! وقتی اینهمه به سیگار نیاز داری یعنی معتاد سیگاری

عزیزم اعتیاد واژه منفیه! من به سیگار وابسته ام!

بنشین و بتمرگم یه معنی دارن اما آن یکی شیر است اندر بادیه وان دگر...

2khtarebaba پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:07 ب.ظ http://2khtarebaba.blogsky.com

سلام خیلی وقت بود بهت سر نزده بودم مطلب زیاد گذاشتی آفرین
حیف که وبلاگ من به دردت نمیخوره وگرنه دعوتت میکردم مطالب جدیدم رو ببینی در هر صورت موفق باشی

قربون تو! خواهش می کنم! من به وبت سر میزنم! تو هم همینطور بازم بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد