اعتراف مثل تهوعه! اعتراف می کنیم ....

تو این وبلاگ همه‌ی زندگیمونو بالا می آریم

اعتراف مثل تهوعه! اعتراف می کنیم ....

تو این وبلاگ همه‌ی زندگیمونو بالا می آریم

بیانیه

سلام به همه ی اونایی که به تهوعاتم توجه می کنن!


عزیزای من از این به بعد یکی دیگه هم غیر از من تو این وبلاگ می نویسه! اسمش Nervelessه!شاید یکی دیگه هم بیاد! معلوم نیست!


معلوم شد اونم اومد!Dunnos هم از این به بعد مطلب می ذاره!


جفتشونو دوست دارم!


ببینین کی مطلبو نوشته بعد نظر بدین!


همتونو دوست دارم یه دنیا

نظرات 4 + ارسال نظر
جمع اضداد پنج‌شنبه 13 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 06:48 ق.ظ

باشه

کجاش باشه؟

فرشته جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 03:03 ق.ظ http://feritalkative.blogfa.com/

بابا من بهش چی بگم آخه !
مقصر من نیستم !
همکاران جدید مبارک !

اجازه نده تو وبلاگت این کارو کنن!

میسی

منصوره جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 05:43 ق.ظ

همش

همه ی همه

alifarmani جمعه 14 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ق.ظ http://apraxiagool.blogfa.com

خب چرا زودتر نگفتی که دوسمون داری ؟ زود تر می اومدم اگه می دونستم دوستمون داری!!

حالا من نگم! تو نباید بفهمی؟؟

حالا از این به بعد بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد